Przede wszystkim powinien być wyraźny i odcinający się od tła (inne plakaty, słupy miejskie, szyby, wystawy, ściany). Plakat musi być prosty, przejrzysty, widoczny z odległości, nieprzeładowany grafiką czy treścią. Powinien zwracać uwagę odbiorcy i przekazywać najważniejsze informacje. Treść plakatu powinna składać się z krótkich zrozumiałych zdania bez użycia trudnych słów.
Co powinien zawierać?
Jasny podział podział na części:
1. Duży i wyraźny tytuł akcji
2. Przejrzyste proste ilustracje lub znaki graficzne
3.Podstawowe informacje czyli zasada minimum treści – data, miejsce, wykonawca/atrakcja, czy podstawowe zasady akcji, sponsorzy
4. Odwołanie do strony www (w tej chwili to konieczność)
i ewentualnie numer telefonu
strategia marketingowa
OdpowiedzUsuńWiele osób popełnia bardzo popularne i proste błędy podczas projektowania produktów reklamowych, co negatywnie wpływa na odbiór wśród klientów. Dlatego chciałbym Wam polecic artykuł https://lean-management.pl/bez-kategorii-pl/mniej-znaczy-wiecej-czyli-jak-stworzyc-ulotke-idealna/ .
OdpowiedzUsuń