czwartek, 6 maja 2010
Social media
Ostatnio coraz bardziej atrakcyjne dla wielu firm.
Porównajmy plusy i minusy pojawienia się w portalach społecznościowych.
Plusy:
+ możliwość dotarcia do grupy docelowej
+ stały dialog z użytkownikami/fanami danej usługi produktu
+ postrzeganie firmy jako nowoczesnej, otwartej na opinie i sugestie użytkowników
+ darmowa reklama
+ klienci stają się ambasadorami marki
+ efekt akcji-reakcji z użytkownikami
Minusy:
- stała konieczność aktualizacji postów/wpisów
- zatrudnienie osób odpowiedzialnych za ten obszar działania
- konieczność odpowiadania (najlepiej natychmiastowego) na opinie, pytania, komentarze
- możliwość otrzymania negatywnych opinii o firmie/produkcie - opracowanie strategii jak sobie z nimi radzić
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz